شش اشتباه رایج بین زنان دنیا.
 
عاشقانه
قلب شکسته
 
 
پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, :: 22:20 ::  نويسنده : ناصر بیاتی

 6  اشتباه رايج بين زنان دنيا

ما در اين مطلب شش اشتباه بزرگي که زنان در رابطه با مردان انجام مي‌دهند را به شما معرفي مي‌کنيم که رابطه‌ شما با شوهرتان هرگز دچار مشکل نشود.

اشتباه اول: زنان در حق مردان مادري کرده و آنان را با بچه‌ها اشتباه مي‌گيرند.

اين جمله يعني اينکه زنان بيش از حد در حق مردان مفيد واقع مي‌شوند و کارهاي را که خودشان مي‌بايست انجام دهند برايشان انجام مي‌دهيم براي مثال:

1. در حق آنها مفيد هستيد، مثلا: دنبال کليد‌هايش مي‌گرديم.

2. راه انداختن بازي‌هاي کلامي با انها جهت بيرون کشيدن اطلاعات: گرسنه اي؟ چي دوست داري؟ چي کار کردي؟

3. ما چنين فرض مي‌کنيم که مردها کم حافظه‌اند و اطلاعاتي که مي‌بايست خودشان به خاطر داشته باشند ما بايد به آنها گوش زد کنيم: وقت دکتر امروزت يادت نره! يادت نره بچه‌ها رو از مدرسه بياري!

4. آن‌ها را نکوهش مي‌کنيد آن گونه که بچه‌هايتان را دعوا مي‌کنيد: چند بار بگم چراغ‌ها را قبل از خوابيدن خاموش کن!

5. به عهده گرفتن کارهايي که فکر مي‌کنيد نمي‌توانند انجام دهند: يک روز با بچه‌ها فرستادمش که برن لباس بخرن فاجعه بود! ديگه همچين کاري را نمي‌کنم.

6. اصلاح کردن اشتباهاتشان و امر ونهي کردن به آنها: اگر جاي تو بودم از سمت چپ رانندگي مي‌کردم! اگر جاي تو بودم از فيليپ به خاطر کاري که انجام دادم معذرت خواهي مي‌کردم.

اما چرا ؟؟؟

به دليل حس مادرانه‌اي که در وجود همه زنان است و آنها هنگامي که دختر کوچکي بودند همين رفتار را از مادر خود ديده‌اند و همان الگو را عينا تکرار مي‌کنند و مسلما مردها هيچ مخالفتي با اين عمل ندارند چون راحت‌تر هستند که کس ديگري کارهايشان را انجام دهد اما به ياد داشته باشيد اين کار بعد از مدتي شما را کلافه و خسته مي‌کند.

اما چرا بعد از مدتي با وجود تمام اين فداکاري‌هايتان ، باز هم روابطتان خراب مي‌شود؟؟

علي رغم اينکه در ابتدا اين روابط جوانب مثبتي دارد اما بعد از گذشت زمان همسرتان از شما منزجر مي‌شود چون الان او همانند يک پسر بچه‌اي است که هميشه آرزوي اين را دارد که خانه، هم چنين مادر خود را ترک گفته و مستقل زندگي کند و با برقراري رابطه‌اي جديد آنها مادرشان (همسرانشان) را با يک معشوقه معاوضه مي‌کنند. و با امر ونهي مداوم به همسرتان او احساس مي‌کند که بي‌لياقت است و باعث به وجود آمدن يک چرخه‌ي معيوب در زندگي مي‌شود.

امّا راه حل:

1. از انجام دادن کار‌هايي که همسرتان خودش مي‌تواند انجام دهد پرهيز کنيد: اجازه دهيد خودش دنبال کليدش بگردد. ولي هيچ‌گاه جواب سرد کننده‌اي به او ندهيد مثلا به او نگوييد خودت برو بگرد من که مادرت نيستم.

2. با همسرتان مانند شخصي لايق، دانا و قابل اعتماد رفتار کنيد. سعي ننماييد به جايش فکر کنيد و يا تقويم او باشيد. يک بار که وقت دکترش را فراموش کرد دفعه‌ي بعدي آن را به خاطر مي‌سپارد.

3. مسئوليت‌ها را به او واگذار کنيد و اگر از انجام آنها برنيامد سعي نکنيد مسوليت‌ها را از او سلب نماييد. هرگز وسوسه نشويد که او را نجات دهيد و کنترل اوضاع باز به دست خودتان بيافتد و به او اجازه اشتباه کردن بدهيد.



كد : 1369466598 - تاريخ و زمان ثبت : 11:53:18 - 4/3/1392

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام ودرود فزاوان خدمت شمابازدید کننده گرامی امیدوارم لحضه های خوب وپرنشاطی در این وبلاگ داشته باشید ونظر های خوبتون رو بگید ممنون از شما.
آرشيو وبلاگ
پيوندها
خرید کیف">خرید کیف

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلبه شکسته و آدرس baraon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 8667
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ

<-PollName->

<-PollItems->

كد موسيقي براي وبلاگ


تعبیر خواب آنلاین


  title='قالب وبلاگ' href='http://pIChaK.NEt'>پیچک
تماس با ما 

.








http://www.myhappygames.com/game/30425/Angry-Birds-Halloween-HD.html

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر